wtorek, 5 marca 2013

Prolog.

   Polskę opuszczasz bez żalu. Nie tak jak poprzednim razem, bo teraz zabierasz ze sobą jedną z najważniejszych osób w twoim, jak dotąd poplątanym, życiu. W Polsce było ci dobrze. Grałaś w najlepszym polskim klubie, z którym wywalczyłaś mistrzostwo kraju i znalazłaś pierwszą miłość.
   W Rosji już tak kolorowo nie było. Od początku pobytu w tym zimnym zakątku kraju problemy nie odstępowały cie ani na krok. Próba gwałtu, a potem śmierć najlepszego przyjaciela cię wykończyły. Był jednak ktoś, kto ci pomógł. Osoba, która nie od razu zdobyła twoją sympatię, ale z czasem poznawania polubiłaś ją. Drugi najlepszy przyjaciel. Jednak i on zostawił cię samą.
   Potem znów wróciłaś do Polski, wróciłaś do niego, planowaliście wspólną przyszłość. I kolejny raz twoje szczęście zakłóciły problemy. Miłość do najlepszej przyjaciółki była o wiele silniejsza od miłości, jaką darzyłaś pewnego faceta. Zbyt silna.
   I myślisz, że nic, ani nikt nie zakłóci twojego krótkiego, aczkolwiek bardzo potrzebnego ci spokoju?
   A jeśli pewien siatkarz postanowi na nowo cie odzyskać?
   Co zrobisz, gdy twój przyjaciel nagle stanie się kimś więcej?
   A kiedy ktoś, kto wrócić nie powinien, jednak zapuka do twoich drzwi?
   Jesteś w stanie odpowiedzieć na te pytania?

* * *

I co? Kontynuacja telenoweli? Aż się boję. Mam zaplanowaną fabułę, co troszeczkę mnie przeraża. Jaką ja mam wyobraźnię.

Aha, zapomniałabym. Fabuła rozgrywa się przed wydarzeniami w epilogu na mbfl :)

edit: Jeśli ktoś chce być informowany o nowościach, zapraszam do zakładki "Informuję".

3 komentarze:

  1. Swietny <3
    Tak sie ciesze,ze kontynujesz ta historie na pewno bede tu zagladac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i już mi się podoba! *.* liczę na to, że Aleks pójdzie po rozum do głowy i powalczy. czyżby mój kochany Rasta odegrał jakąś ważną rolę? publikuj, publikuj, publikuuuj. *.*
    jaka to tam telenowela? nie porównuj mi tu tego z tymi brazylijskimi tasiemcami. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog, który zaczyna sie od zamieszania to dobry prolog ; D
    pozdrawiam,
    (http://naturalnaniedotykalnanieprzewidywalna.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń